У школі відкрито класи з інклюзивною формою навчання: 1В, 2В, 3А, 3Б для дітей з ООП. Поряд з учителями у них працюють асистенти учителів. Навчання дітей з ООП спільно з їхніми здоровими однолітками сприяє їхній соціальній адаптації. Таке навчання корисне також і для здорових дітей, бо вони вчаться розуміти проблеми інших, розвивають емпатію. Для дітей з ООП – це змога, по – перше, здобути освіту відповідно до своїх індивідуальних здібностей; по – друге, вільно спілкуватися і взаємодіяти з однолітками; по – третє, можливість адаптації в суспільстві, набуття навичок, що потрібні для реалізації своїх життєвих потреб. Створення інклюзивного простору – це не тільки навчання дітей з ООП, а насамперед, створення комфортних умов для отримання освітніх послуг. У процесі роботи з учнями молодшого шкільного віку, які мають ООП, для зменшення психоемоційної напруги і для легшої адаптації у школі створена ресурсна кімната. Основною функцією ресурсної кімнати є збереження психоемоційного стану учнів з різними і створення позитивного мікроклімату. Кімната поділяється на зони: навчальна, ігрова (або зона відпочинку), куток сенсорної розрядки. В ігровій зоні є настільні ігри, пазли, сухий басейн з кульками. Куток сенсорної розрядки використовується для стабілізації психологічного стану учнів. Тут наявне таке обладнання: дошка Монтессорі, бізіборд, куб – шнурівка, тренажер для розвитку дрібної моторики, мозаїкою.